Telefoniczna obsługa klienta to ważny kanał komunikacyjny pomiędzy przedsiębiorcą a jego klientem. Przy obecnej formie i poziomie konkurencyjności, istotne jest maksymalne wykorzystanie potencjału rynku. Wysokie koszty promocji wymagają optymalizacji każdej wydanej złotówki, dlatego trudno wyobrazić sobie, aby zachęcony klient nie mógł uzyskać odpowieniej informacji telefonicznej poprzez sprawnie działającą infolinię. Z drugiej zaś strony, specyfika małego biznesu opierającego się często o model start-upów narzuca konieczność optymalizacji kosztów obsługi infolinii i wymaga sprawnego zarządzania zasobami ludzkimi.

Aby zaspokoić potrzeby small biznesu uuchomiliśmy usługę Contact Center dostępną w chmurze. Jest to połączenie publicznej centrali CloudPBX z aplikacją OpenCC. Całość pozwala na stworzenie sprawnej infolinii bez konieczności ponoszenia ryzyka finansowego i zakupu drogich rozwiązań.

Aplikacja OpenCC to rozbudowane narzędzie wykorzystrywane przez wiele profesjonalnych infolinii, dające możliwość analizy pracy agentów oraz ruchu przychodzącego. W połączeniu z funkcjonalnością kolejek w centrali CloudPBX otrzymujemy pełne rozwiązanie CallCenter w budżetowej kwocie rozwiązania w chmurze.

opencc

Już dziś OpenCC jest dostępne jako dodatkowa usługa, możliwa do aktywacji w panelu abonenckim CloudPBX. Więcej informacji na temat centrali w chmurze dostępne jest pod adresem https://www.cloudpbx.pl