Synteza mowy

Synteza mowy do niedawna kojarzona była z mechanicznym i nieatrakcyjnym głosem. Od dzisiaj się to zmienia – zaktualizowaliśmy nasz syntezat …

Mercator Medical S.A.

Mercator Medical S.A. dołącza do grona użytkowników platformy OpenCom PBXserver. Nasze rozwiązanie pozwoliło szybko wdrożyć technologię VoIP …

EC Toruń

Elektrociepłownia Toruń, to Kolejny obiekt grupy EDF, w którym wdrożyliśmy technologię VoIP. Platformę OpenComPBX wraz z redundancją, zintegr …

Tarnowska Innowacja 2016

Z dumą informujemy, że nasza usługa wirtualnej centrali telefonicznej – www.cloudpbx.pl – otrzymała główną nagrodę w konkursie Ta …

Sąd Okręgowy w Krośnie

Koniec roku zaowocował wdrożeniem przez naszego partnera – firmę Telnix – platformy komunikacyjnej OpenComPBX w Sądzie Okręgowym w K …

WIST

Spółdzielnia Telekomunikacyjna WIST, to kolejny operator działający na terenie województwa podkarpackiego, który wybrał platformę komunikacyj …

StarNet Telecom

StarNet Telecom to firma świadcząca swoje usługi głównie dla klientów biznesowych. Tym bardziej miło nam poinformować, że StarNet Telecom po …

CloudPBX w nowej odsłonie

Publiczny system wirtualnych central CloudPBX stworzony i rozwijany przez Poziom7 uzyskał nowy zestaw aplikacji w postaci zaktualizowanego panelu or …

EC Zielona Góra S.A.

Z dumą informujemy, iż w czerwcu zakończyliśmy wdrożenie platformy komunikacyjnej OpenComPBX w Elektrociepłowni Zielona Góra. To nowoczesny ob …

Budżetowe CallCenter

Telefoniczna obsługa klienta to ważny kanał komunikacyjny pomiędzy przedsiębiorcą a jego klientem. Przy obecnej formie i poziomie konkurencyjno …

Nowości w CloudPBX

Podążając za ciągłym rozwojem, który jest przewodnim motywem działania Poziom7, w ostatnim czasie nasz serwis publicznej centrali CloudPBX prz …