Początek roku 2022 przynosi nowe możliwości i integracje systemu CloudPBX, który uzyskał certyfikację rozszerzenia dla platformy CRM Zoho dostępnego w oficjalnym marketplace tego producenta.
Zoho to jedna z największych platform CRM dla organizacji wymagających pełnego zarządzania procesem sprzedaży. Wyposaża organizacje w oprogramowanie do zarządzania pełnym cyklem życiowym relacji z klientami. Umożliwia zarządzanie całością sprzedaży, marketingu, wsparcia i obsługi klienta oraz zarządzania zapasami w jednym systemie biznesowym. Zoho CRM jest łatwy w obsłudze, pełen użytecznych funkcji i zaawansowanych funkcjonalności, które pozwolą rozwinąć firmę dzięki ujednoliconemu wglądowi w interakcje z klientami.
W procesach sprzedażowych komunikacja telefoniczna jest bardzo istotnym elementem. Aby prawidłowo monitorować i oceniać prawidłowość i jakość procesu, należy dysponować danymi o ilości i skuteczności kontaktów. Dzięki integracji CloudPBX, aplikacje Zoho rejestrują informacje o połączeniach, umożliwiając odpowiednie katalogowanie opisywanie kontaktów z klientami.
Platforma CloudPBX umożliwia integracje systemu telekomunikacyjnego z Zoho CRM na poziomie:
- Możliwości wykonywania połączeń bezpośrednio z aplikacji ZOHO
- Prezentacji połączeń wychodzących i przychodzących w aplikacji ZOHO
- Automatycznej rejestracji i opisu połączeń przychodzących i wychodzących
Więcej informacji o sposobie integracji można uzyskać na stronie CloudPBX