W listopadzie Poziom 7 zakończył wdrożenie platformy OpenComPBX HD wraz z oprogramowaniem Contact Center w firmie Merlin.pl. Wdrożenie obejmowało migrację całości infrastruktury telekomunikacyjnej na nową platformę, dostosowanie procesów komunikacji do relacji biznesowych oraz uruchomienie narzędzi do koordynowania i monitorowania pracy Biura Obsługi Klientów.

Merlin.pl jest jednym z najstarszych i największych sklepów internetowych w Polsce. Swoją działalność rozpoczął 1 kwietnia 1999 roku. Od lat znajduje się w czołówce sklepów o najwyższych przychodach. Oferuje ponad 200 tysięcy produktów, w tym: książki, muzykę, filmy, zabawki, kosmetyki, odzież, artykuły sportowe, multimedia, elektronikę oraz sprzęt fotograficzny (wspólnie ze sklepem partnerskim e-Cyfrowe.) oraz produkty Cyfrowe. Może pochwalić się ponad milionem zarejestrowanych klientów oraz blisko 100 tysiącami realizowanych zamówień miesięcznie.

Nowa platforma wraz z oprogramowaniem Contact Center, pozwoliła na uruchomienie monitoringu procesów w trybie online oraz dostarczyła szeregu danych statystycznych, przez co przyczyniła się do zwiększenia efektywność obsługi klientów sklepu. Jako partner technologiczny dla Merlin.pl cieszymy się z uzyskanych efektów.