Celem każdego biznesu jest pozyskiwanie jak największych baz klientów zainteresowanych produktem. Dzięki profilowaniu treści, obecne narzędzia SEO umożliwiają dotarcie do potencjalnego klienta i zaproszenie go na stronę WWW. Oczywiście każdy odwiedzający naszą stronę geneuje koszt, tak więc istotna rolą jest zatrzymanie potencjalnego klienta i zainteresowanie go naszą ofertą. Atrakcyjnym elementem zwiększającym skuteczność konwersji jest guzik CallButton, zapraszający do kontaktu telefonicznego.

CallButton jest to mała, lecz sugestywna ikona wyświetlająca się w rogu strony WWW, po kliknięciu której pojawia się formularz proponujacy kontakt telefoniczny. Po wprowadzeniu własnego numeru telefonu, system automatycznie połączy nasz dział obsługi klienta z zainteresowaną osobą. Zainteresowany może również zamówić rozmowę z konsultantem w wybranym terminie. Bezpośredni kontakt z pracownikiem działu sprzedaży pozowli na wyprzedzenie konkurencji i zwiększenie konwersji  odzwiedzających na klientów nawet do 75%.

CallButton jest modułem centrali OpenComPBX, nie wymaga przebudowy strony WWW, a całość konfigurowana jest w wygodny sposób z poziomu aplikacji PBXVisor. Implementacja guzika opiera się na włączeniu krótkiego kodu JS na własną stronę. Mechanizm CallButton zawiera zestaw zabezpieczeń, pozwalających na uniknięcie nadużyć wynikających z udostępnienia usługi telefonicznej w publicznej sieci Internet. Zestaw filtrów pozwala na ograniczenia ilości połączeń, stosowanie dyskryminatorów centrali oraz stosowanie blacklist.

Zapraszamy do przetestowania rozwiązania na naszej stronie.