Budżetowe CallCenter

Telefoniczna obsługa klienta to ważny kanał komunikacyjny pomiędzy przedsiębiorcą a jego klientem. Przy obecnej formie i poziomie konkurencyjno …

Poufność rozmów telefonicznych

Wiadomym aspektem w telekomunikacji jest bezpieczeństwo. Coraz częściej informacje, które przekazujemy drogą telefoniczną zawierają ważne dan …

Test telefonów GXP1400 i GXP1405

Firma Grandstream od dawna istnieje na rynku produktów VoIP. Posiada w swej ofercie całą gamę telefonów SIP. Naszą uwagę zwróciły niewielki …

Provisioning terminali VoIP

Czym jest termin provisioningu w kontekscie systemu Voice Over IP? Termin ten określa nic innego, jak centralną dystrybucję oprogramowania termina …

Wyniesienie linii analogowej po IP

Czasami zachodzi potrzeba instalacji zakończenia linii analogowej w miejscu, w którym jest sieć Ethernet, natomiast nie ma infrastruktury sieci te …

Rzut okiem na Yealink T38G

Telefon Yealink T38G, to następca modelu T28P. Producent wyposażył nowy aparat w większy i kolorowy wyświetlacz, dwa Gigabit-owe porty Ethernet …

Test Linksys SPA942 i Yealink T22P

W dzisiejszym teście postaramy się przedstawić aparat biurowy z wyświetlaczem, funkcją głośnomówiącą i obsługą wielu linii SIP, przeznacz …

Trochę o bezpieczeństwie VoIP

Siłą i zaletą platform telekomunikacyjnych pracujących w technologiach VoIP jest wykorzystanie sieci IP do przesyłu sygnalizacji i transmisji da …

Faksy w telefonii cyfrowej

Faks – usługa tak szeroko dziś stosowana, bez której nie może obejść się żadna szanująca się firma, jest usługą zaprojektowaną dla telef …